LA BOTIGA

Us informem que a la nostra adreça del carrer Miracle, 28 baixos, trobareu la botiga sol·lidària de recollida i venda de roba. També tenim el recó del intercavi de llibres. Está obert de dilluns a divendres de les 5 de la tarda fin a dos quarts de 9 del vespre.

dimecres, 8 de febrer del 2012

CLUB DE L'AGULLA







Cada dilluns al matí de 10 a 12,30 hores, ens reunim per tal de portar a terme diferents labors relaciondes amb tota clases d'agulles, de cosir, fer mitja, ganxet, mig munt, punt de creu pastchwork etc.... La finalitat del club de l'agulla és compartí la nostra passió per les labors, fer un bon café i una tertúlia agradable a la vegada que descobrim i aprenem noves tècniques que aporten les col·laboradores que assisteixen aquestes reunions i que tenen la mateixa passió per les labors que nosaltres, tot això es far de manera gratuïta. Ens ha sorprès de manera positiva l'éxit que esta tenin i l'interès que han mostrat alguns mitjans de comunicació amb aquesta nova iniciativa. Us esparem que asistiu algunes de les trobades perquè veureu al bon ambient i la bona estona que passem

2 comentaris:

  1. Hola!
    Com podria possar-me en contacte amb vosaltres?
    Tinc una proposta que m'agradaria em poguessiu ajudar.
    el meu correu es sidhhe@gmail.com
    Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Senyor o senyora,
    Em dic Susana Nieto Cerrillo i sóc una estudiant de primer de batxillerat de l'institut els Planells d'Artesa de Segre. Estic realitzant el meu treball de recerca sobre les ONGs de la nostra comarca, la Noguera.

    Em dirigeixo a vosaltres per aquest comentari, ja que, no he pogut trobar cap adreça de correu electrònic.

    Us agrairia que us poseu en contacte amb mi a través del meu correu: susanasusi16@gmail.com per tal de realitzar-vos unes petites preguntes i poder fer-vos constar al meu treball de recerca.
    Moltes gràcies per la vostra atenció.

    Susana Nieto Cerrillo

    ResponElimina